- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Realizacja programu usuwania azbestu
Jak co roku Gmina Dukla w miarę posiadanych środków finansowych realizuje program pomocowy dla mieszkańców tut. Gminy w zakresie usuwania i utylizacji wyrobów zawierających azbest.
W bieżącym roku dzięki dofinansowaniu zadania pn. Odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest zgromadzonych na nieruchomościach należących do osób fizycznych na terenie Gminy Dukla odebrano wyroby zawierające azbest z 57 posesji w ilości 101,32 Mg.
Ogólny koszt zadania wyniósł 34.469,06 złotych w tym: dotacja z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości 11.522,40 złotych, dotacja z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie w wysokości 8.065,68 złotych. Udział środków finansowych Gminy w poniesionych kosztach wyniósł 14.880,98 złotych.
Halina Cycak