Dla mieszkańców Dla biznesu Dla turystów Projekty i inwestycje
 

Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Dukli

Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 ze zmianami)

z w o ł u j ę

na dzień 17 kwietnia 2025 r. (czwartek) o godz.16:00 w sali konferencyjnej

Urzędu Miejskiego w Dukli XVII sesję Rady Miejskiej w Dukli.

 

Porządek obrad:

 

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
  3. Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
  4. Zapytania i wolne wnioski.
  5. Podjęcie uchwał w sprawach:
    a) zaciągnięcia zobowiązania ponad budżet 2025 roku na 2026 rok, z przeznaczeniem na realizację inwestycji pn.: "Budowa kaplicy cmentarnej w Dukli wraz z budową ścian na urny z prochami zmarłych i zagospodarowaniem terenu przy kaplicy" (druk 77),
    b) zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso (druk 78),
    c) przyznania wyróżnienia "Zasłużony dla Dukielszczyzny" (druk 79).
  6. Oświadczenia i informacje.
  7. Zamknięcie sesji.

     

Wspólne posiedzenie Komisji

17 kwietnia 2025 r. (czwartek) godz. 14:00                                                   

sala konferencyjna nr 211

Przewodniczący Rady
Paweł Kuffner

 

2025-04-10
1 2 3 4 5 6 7 8 9

 

Gmina Dukla
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
e-mail: gmina@dukla.pl

Urząd Miejski w Dukli
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 432-91-00, fax: 13 433-10-11

Transgraniczna Informacja Turystyczna
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 433-56-16

Biuletyn Informacji Publicznej Urzad Miejsci w Dukli

Deklaracja dostępności

© 2016 Urząd Miejski w Dukli. Wszystkie prawa zastrzeżone.